15 добри оправдания да пропуснеш тренировка

15 добри оправдания да пропуснеш тренировка

Да, това не са най-основателните причини. Затова ги нарекохме оправдания. Но всеки има моменти, в които не му се ходи на тренировка и се опитва да потуши гузната си съвест. Ето някои от тях.

  • Нямаш чист спортен сутиен в момента. И клин. И чорапи. По-добре да пуснеш пералнята, вместо да ходиш на фитнес.
  • Много си изморена. Когато организмът ти е невероятно изтощен, той изисква от теб да ядеш повече въглехидрати, за да възстановиш енергийните му нужди. Което означава, че след тренировката ще трябва да наваксаш с повече храна. Така погледната май няма смисъл.
  • Шефът ти току-що ти се е скарал за нещо глупаво. Изследванията сочат, че хората, които се пренатоварват, когато са ядосани са по-застрашени от инфаркт. По-добре остани да гледаш филм вкъщи.
  • Имаш ужасен махмурлук.
  • Или непоносими менструални болки.
  • Закъсняваш за тренировката.
  • Имаш мъж в леглото до теб. Може да направиш тренировка с него.
  • Изпила си прекалено много кафе и вече се тресеш достатъчно.
  • Забравила си си слушалките, а естествено, не можеш да тренираш без тях.
  • Имаш мускулна треска.
  • Извървя целия път до фитнеса. Това си е цяла тренировка.
  • Вали дъжд.
  • Цял ден си се хранила здравословно, не искаш да се изхвърляш все пак.
  • Утре си се записала на тренировка. Ако отидеш и днес, ще вземеш да претренираш.
  • Просто не ти се тренира. Животът е кратък. Кой иска да отидем до бара за по питие?