Фасулско! 4 прости упражнения, с които ще стопите мазнините по бедрата само за 30 минути на ден!

СПОДЕЛИ с приятели в социалната мрежа

За няма и половин час дневно може да оформите страхотни бедра, благодарение на тези прости упражнения. Там мазнините се свалят по-трудно отколкото на корема и изискват специални упражнения, не само диети. Знаем, че повечето хора водят заседнал начин на живот и дори почивката им минава пред компютъра. Предлагаме ви лесни и бързи упражнения, които можете да правите и вкъщи.

Присядане до стената

Заемете съответната позиция, в която ще оформите ъгъл от 45 градуса с коленете си. Гърбът трябва да е изправен, ръцете да стоят отпуснати, а краката на ширината на раменете.

Задръжте тази позиция само за 30 секунди и се отпуснете. Правете ежедневно 4 серии по 10 „присядания”.

Фасулско! 4 прости упражнения, с които ще стопите мазнините по бедрата само за 30 минути на ден!

„Жабешки подскоци”

Позицията трябва да е като тази, която сте правили в детската градина – без да стъпвате с целия крак, краката да са разкрачени на ширината на раменете, ръцете опрени в пода, а гърбът изправен.

Скачайте (не високо) и се завъртете на 45 градуса. Така 8 пъти в едната посока и 8 пъти – в другата. Починете малко и след това направете още три такива серии.

Фасулско! 4 прости упражнения, с които ще стопите мазнините по бедрата само за 30 минути на ден!

Упражнение „Притисната възглавница”

Седнете на една стол (без колела). Вдишайте, стиснете с бедрата възглавница толкова силно, сякаш се опитваше да извадите всичко от нея с бедра. В рамките на една минута задръжте тази позиция, дишайте възможно най-равномерно. Повторете упражнението 3-4 пъти. Това категорично ще помогне за премахване на мазнините от бедрата!

Фасулско! 4 прости упражнения, с които ще стопите мазнините по бедрата само за 30 минути на ден!

Упражнение „Повдигане на бедра с кръстоване на крак“

Легнете на една страна опирайки се на долната предмишницата, така че главата да е в съответствие с гръбначния стълб. Поставете крака като на картината, издишайте, леко повдигнете нагоре долния крак възможно най-високо.

Задръжте тази позиция за няколко секунди и се върнете в основна позиция. Правете по четири серии 10 упражнения за всеки крак.

Фасулско! 4 прости упражнения, с които ще стопите мазнините по бедрата само за 30 минути на ден!

loading...