Тайната на плоския корем е разкрита! Направете тези неща и за 2 седмици ще сте неузнаваеми

СПОДЕЛИ с приятели в социалната мрежа

Отпуснатият корем не е проблем на пълните хора. Той се вижда и при млади дами и мъжете, които обичат да обръщат чаша бира след работа. Вината е в неправилното хранене, здравословни проблеми. Възползвайте се от ефективен начин да се отървете от мазнините на корема.   Коремен масаж за отслабване Може ли да е истина? Забавен начин, по който можете лесно да се отървете от омразните сантиметра и да дадете на тялото си желаната форма. Не само помага за премахване на излишните натрупвания, тази процедура подобрява състоянието на кожата и е отлична профилактика на появата на стрии и целулит. Този масаж подобрява храносмилането, дори!    С прости техники за самостоятелен масаж, не е необходимо да посещавате дори салон за масажи. Основното нещо – да следвате инструкциите по-долу и първите резултати ще бъдат забележими още след 2 седмици!

ИНСТРУКЦИЯ Масаж с ощипване Тази техника ще ви помогне ефективно да загреете коремните мускули, да получите  гладка кожа  и подобрите формата. Легнете по гръб и се отпуснете, сгънете краката си в коленете. Направете леки движения щипкащ масаж. Правете го в посока на часовниковата стрелка, постепенно стеснявайте диаметъра на кръга. С всяка обиколка щипването трябва да бъде по-интензивно, тъй като в края на сесията, кожата трябва да бъде леко се червена. Масажът се прави в продължение на 5 минути. Воден масаж Следващият етап на интегрирания самостоятелен масаж на корема. Този масаж дава сила, подобрява тонуса на кожата и прави фигурата стройна. Водещ е хладният душ на стомаха, като движите душа по часовниковата стрелка. Страничните части масажирате с движения нагоре и надолу. Температурата на водата и силата на налягането може да се регулират и променят периодично. Такъв трик ускорява появата на желания резултат и подобрява структурата на кожата. Разтрийте корема с кърпа за още 5 минути. Внимание към гънките Отново легнете и сгънете коленете си. Стискайте гънките в областта на корема с пръстите си. По време на тази фаза, може да има болка , но това не трябва да ви плаши. Успокойте повърхността на корема, като го галите по посока на часовниковата стрелка. Сега свийте дланта си в юмрук и търкайте с кокалчетата корема вертикално надолу. Извършвате тази процедура за още 5 минути. Завършете самостоятелния масаж, като галите корема с отворени ръце.   Воала! Само за 20 минути на ден може да създадете чудо. И ето няколко прости съвети, които ще ви помогнат да се справите със самостоятелен масаж с максимална ефективност. Масажът на корема е най-добре да се прави един час преди хранене или 2-3 часа след хранене. В периодите на самостоятелния масаж в никакъв случай не бива да сте мързеливи. Всичко трябва да бъде умерено. Основното нещо – не забравяйте, няколко пъти седмично, да отделяте време за физически упражнения!

Блиц

<
loading...