Свали 4 килограма за 1 седмица с помощта на този военен хранителен режим

СПОДЕЛИ с приятели в социалната мрежа

В борбата с килограмите често търсим „бързия ефект“. Искаме да постигнем желаната фигура във възможни най-кратки срокове, което е напълно разбираемо. Днес ще ви предложим една малко по-различна диета – казармена. Бъдете стриктни и изпълнителни като ефрейтор в казармата и резултатите ще ви се отблагодарят. Само за 1 седмица ще свалите 4 килограма.

По време на режима изключете всякакво газирано, алкохол, захар, сол и тестени храни. Не забравяйте да пиете много вода и чайове. Ето какво е менюто, което се повтаря кръгово.

Първи ден
Закуска: Половин грейпфрут, препечена филийка намазана с фъстъчено масло, чаша кафе или чай подсладени с мед.
Обяд: 120 грама риба тон от консерва, препечена филийка, чаша чай или кафе.
Вечеря: 100 грама чисто месо (без осолени филета и колбаси), 100 грама сварен грах, половин банан, 1 малка ябълка.

Втори ден
Закуска: 1 твърдо сварено яйце, половин банан, препечена филийка.
Обяд: парче сирене по възможност неосолено, 1 твърдо сварено яйце и пет сухара.
Вечеря: 150 г чисто месо, 300 г задушени броколи и моркови, половин банан.
Още по темата

Трети ден
Закуска: чаша кафе или чай, пет сухара, 30 грама сирене и една малка ябълка.
Обяд: 1 твърдо сварено яйце и препечена филийка.
Вечеря: 120 грама риба тон от консерва, половин банан и 200 грама задушени зеленчуци.
След края на хранителния план е важно да продължите да се храните здравословно, за да запазите постигнатите резултати. Войнишката диета може да се прави всеки месец, като разтоварващи дни.

<
loading...