Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

Мислиш, че лятото е далече, но всъщност не е така! Впечатли всички с убийствени крака през топлия сезон с тези лесни 7 упражнения! Но тайната е да започнеш сега и да не се отказваш! Опитай, ефектът си заслужава! Нужни са ти половин час, килимче и седем упражнения – повторени по 30 пъти на ден!

  • Подскок със смяна на краката

    Заемете показаната начална позиция. Дръжте дясното коляно колкото се може по-ниско от лявото. Гърбът трябва да е хубаво изправен. Подскочете с вдигнати ръце. „Приземете” се с промяна на позицията.В началото правете тези упражнения по десет пъти. Всеки ден увеличавайте скоростта. Като станете по-добри, увеличавайте бройките постепенно – до 30.

    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

  • Подскок със сгънати колена

    Леко се сгъват коленете и ръцете се изпъват назад. Скачаме и едновременно с това опитваме да държим коленете си по-високо.Това упражнение изисква повече усилия, отколкото други. От първия път е трудно да се направят 30-ина скокове, затова ви препоръчваме да ги разделите на 3 сесии по 10 скока. Разредете ги с една минута почивка.

    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

  • Повдигане на крак, докато сме легнали на страна

    Това упражнение е леко, приятно и изключително ефикасно за външната част на бедрата.Лягаме на дясната си страна, опираме глава с дясната ръка, а лявата – слагаме отпред. Бавно вдигаме и качваме – резките движения не са ефективни. Повтаряме упражнението и в огледална позиция.

    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

  • Повдигане със сгънат крак. Вътрешната част на бедрата се стяга, когато легнали на страна, сгънем горния крак и бавно повдигаме долния. Използваме ръцете за сигурна опора – едната на главата, другата държи сгънатия крак. Повтаряме упражненията в огледална позиция.

    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!

  • Напад с гирички. С изправен гръб и гирички в ръка редуваме напади с ляв и десен крак. Вместо гирии, можем да използваме бутилки с вода 0,5мл.
    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!
  • Коси наклони с гири. В изправена позиция и с гири в ръка правим стъпка в ляво, сгъваме левия крак и правим наклон с дясната ръка в ляво. Повтаряме упражнението в огледална позиция.
    Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!
  • Плавно повдигане на крак от опора.Заемаме позиция за лицеви опори, но със сгънати крака. Изпъваме левия крак и вдигаме максимално, без да сгъваме. След това плавно спускаме. Повтаряме упражнението огледално.Приготви се за лятото! Убийствени крака със 7 прости упражнения!