Най-ефективната диета, която завладя света: Топите килограмите за 3 години напред!

Най-ефективната диета, която завладя света: Топите килограмите за 3 години напред!

Колкото по-близо сме до лятото, толкова по-голямо е желанието да изглеждаме перфектно. Тортички и други удоволствия преди топлите дни, разбира се, са добре, но имате доста малко време, за да приведете фигурата си в ред. Тъй като допълнителни килограми ни правят не само непривлекателни, но носят голяма вреда за здравето. Има една много ефективна диета, която завладява света. Така наречената „Sensation“. Тя е с умерено ниско съдържание на мазнини и по-скоро дългосрочна: Тя може да се използва до три седмици. Както посочват авторите на диетата, всяка седмица се отслабва от 3 до 5 кг, а общата загуба на тегло след три седмици трябва да достигне 7-12 кг. В допълнение, изхвърлените килограми, няма да се върнат 3 години. Балансирана диета Представяме хранителен режим за една седмица. Втората и третата седмица от диетата са повторение на първата. Следването на три седмици по тази сензационна диета не е необходимо. Всичко зависи от целите, които сте си поставили. Между храненията може да се пие вода.

СЕДМИЧНА ДИЕТА

1-ви ден

Закуска: чаша кафе.  Обяд: 2 сварени яйца, салата варен спанак или моркови с малко количество растително масло, един домат (чаша доматен сок) без сол.  Вечеря: 200-250 г пържола, пържена в растително масло, салата зеленчуци (зеле, цвекло, моркови) с растително масло.

  2-ри ден  Закуска : чаша кафе и 2 бисквити.  Обяд : 100 гр пържола, салата пресни зеленчуци (зеле, цвекло, моркови).  Вечеря : 200 г постна шунка, или месо и чаша кисело мляко, или айрян без добавки.

3-ти ден Закуска: чаша кафе и 2 бисквити.  Обяд : един морков, цвекло или голяма целина пържена в растително масло, един домат (чаша доматен сок) слива или мандарина, портокал 1-2.  Вечеря : същото като обяда.

4-ти ден Закуска : чаша кафе.  Обяд : варено яйце, 3 големи варени моркови (които могат да бъдат направени на салата, малко количество растително масло), 150 г сирене.  Вечеря : плодова салата.

5-ти ден Закуска : настъргани сурови моркови, поръсва се с лимонов сок.  Обяд : 0,5 кг постна варено месо, или риба на пара, 1 домат (доматен сок).  Вечеря : една малка пържола, салата от пресни зеленчуци. Можете да използвате зеле, цвекло, моркови, краставици, чушки.

6-ти ден Закуска : чаша кафе.  Обяд : 0,5 кг пиле задушени в растително масло или печени във фолио.  Вечеря : 2 твърдо сварени яйца, настъргани сурови моркови, чаша чай.

7-ден Закуска : чаша чай.  Вечеря : 150-200 грама телешко или говеждо месо, задушено или варено и ябълка.  Вечеря : същото като обяда. Тежки пристъпи на глад по време на тази диета едва ли можете да чувствате. Трябва да приемете 200гр пържола или половин килограм риба, а дори и зеленчукова гарнитура – повече от достатъчно, да не сте гладни за дълго време.  Много месни продукти и зеленчуци с добавка растителна мазнина ще осигурят на организма с необходимото количество микроелементи и витамини.

Блиц