Кралят на поп-фолка разкри тайната на отслабването си! Вижте диетата на Азис

СПОДЕЛИ с приятели в социалната мрежа

Всички си спомняме как изглеждаше Азис до преди известно време. Той тежеше над 100 килограма и признаваше, че има проблеми с наднорменото си тегло. Изпълнителят на „Хабиби“ обаче, промени своята визия на 360 градуса и в момента прилича повече на „фитнес модел“, отколкото на „пухкава лелка“, както самия той се оприличаваше.

Пред медиите той неведнъж е казвал, че е отслабнал с помощта на диетолога Енджи Касабие. Но какво точно е хранел и как е успял да свали повече от 30 килограма за няколко месеца? Нашият екип успя да се добере до „тайната рецепта“. Ето каква е диетата на Азис!

Необходими продукти, включени в диетата на Енджи Касабие:

•Лаврак
•Ципура
•Прясно мляко
•Оцет
•Моркови
•Рукола
•Зеле
•Каперси
•Цвекло
•Тиквички
•Булгур
•Карфиол

Салата

Пригответе си салата от каперси, зеле, моркови, рукола.

Как да я овкусите?

Само с лимон, защото лимоновият сок спомага за изгаряне на мазнините. Количеството на салата трябва да е 300 г.

Предястие

Как да го приготвим?

Вземете риба по избор лаврак или ципура, 150 г.

Важното е рибата да не е дълбоко замразена. Изпечете я на фурна, във фолио или на пара, не я овкусявайте.

Основно ястие

Пригответе на пара булгур, зеле, карфиол, цвекло,моркови, тиквички, всички продукти по 50 г. След като сте ги сварили на пара, задушете ги с прясно мляко, с малко сол и оцет.

Правила за хранене в диетата на Енджи Касабие

В другите менюта включете храна, която да се ограничи до 1200 калории дневно.

Пийте много вода, преди хранене пийте чаша вода.

При събуждане изпийте 2 чаши вода. После на всеки кръгъл час 1 чаша вода. Тази последователност ще засили отслабването.

Не забравяте, че след всяко посещение на тоалетната също пийте чаша вода, съветва д-р Касабие.

Ако при стрес сте хапнали сладко, не се депресирайте, направете 30 коремни преси и сладкото ще бъде изгорено.

Не ограничавайте храни, ограничете количеството и не забравяйте да се храните по 5 пъти на ден :

Закуска в 8 и 10 часа

Обяд – 12 часа

Следобедна закуска – 16 часа

Вечеря – 19 часа.

Не хапвайте след 19 часа, пийте само вода.

loading...

Close