Как да имате плосък корем и релефна преса без спорт? ВИЖТЕ

Как да имате плосък корем и релефна преса без спорт? ВИЖТЕ

Освен във фитнеса има и друг начин да постигнете плосък корем и релефна преса. Спазването на прости правила ще ви осигури хубаво коремче, без тренировки.

  • Диетата ви трябва да включва храни, богати на протеини, фибри и мононенаситени мастни киселини – яйцата (богати на витамин В4), плодове (червените плодове имат особено въздействие върху метаболитните процеси в организма), зехтин (ускорява процеса на изгаряне на мазнини), боб и ориз (подобряват работата на храносмилателната система), салати и зеленчуци като спанак, броколи, аспержи, зеле, чушки (съдържат фолиева киселина и имат благоприятен ефект върху обмяната на веществата), бяло месо и риба (съдържат протеин, необходим за растежа на мускулите), подправки (ускоряват обмяната на веществата).
  • Спрете да броите калориите и включвайте горните продукти във всяко ядене.
  • Пийте зелен чай – съдържащият се в него антиоксидант катехин помага за ускоряване на изгарянето на мазнините в областта на корема.
  • Не се отказвайте от мазнините и въглехидратите. Консумирайте риба, но изключете брашното и сладкото. Вместо тях може да консумирате зърнени и плодове без ограничения. Но е желателно това да става през първата половина на деня.
  • Яжте на интервали. Това е особено важно условие, за да се усвоява тя добре. Приемът трябва да бъде кратък. Като цяло трябва да се яде на малки порции 5-6 пъти на ден. Това ускорява обмяната на веществата и помага за поддържане на плосък корем.