Как да бъдеш по-слаба за Нова година – 3 прости правила

СПОДЕЛИ с приятели в социалната мрежа

Остават броени часове до празника, но това не значи, че не можеш да бъдеш в добра форма за него. Виж нашите топ 5 правила и ще постигнеш забележим ефект до купона!

  • Постави си целта правилно. По-добре отслабването за Нова година да се превърне за теб в някаква междинна цел. За няколко месеца ти изцяло ще можеш да си създадеш здравословен режим и да придобиеш правилни хранителни навици. Не трябва само за един ден да бъде твоята мотивация.
  • Обърни внимание на продуктите. Идеалният вариант е, ако при всяко хранене съчетаваш протеини, здравословни мазнини и сложни въглехидрати (например омлет със салата, подправена със зехтин, или риба с кафяв ориз).
  • Приемай поливитамини. Включи в менюто си продукти, богати на омега-3 полиненаситени мастни киселини. Тези вещества намаляват нивото на възпаленията в организма (поддържат ги мастните отлагания в областта на корема), което позволява бързо да изгаряш мазнините и да „изгониш“ от тялото си излишните течности.
loading...

Close