Здравето ви зависи от позата,в която спите!

Ако често ви се случва да се събуждате уморени и недоспали, обърнете внимание на позата, в която спите.

По гръб 

Спането по гръб е подходящо за главата, врата и за всеки, който има болки в тези области. Но то може да направи хъркането и сънната апнея действителност. Тази поза не се препоручва и за тези, които страдат от киселини. Ако все пак предпочитате тази поза, помислете за възглавница, която ще повдигне главата и вратата ви и ще ви осигури поддръжка.

На една страна 

Тази позиция е чудесна за предотвратяването на хъркане, болки в гърба и врата. Тя, обаче, може да предизвика схващане на нервите на ръцете и краката. Не прегръщайте възглавницата си с ръка, спете с възглавница между краката. Така ще се предпазите от напрежението в гърба.

По корем 

Казват, че това е най-лошата поза за сън, защото не поддържа на естествената поза на тялото. Натиска върху ставите и мускулите може да предизвика възпаление на нервите. Можете да получите и болки във врата, които с течение на времето могат да станат хронични.