Ето коя закуска ще ви гарантира сваляне на килограмите!

Сигурно често не закусвате, защото се притеснявате, че ще развалите толкова трудно постигнатата форма. Не правете тази грешка. Вече има решение на проблема!

Според диетолозите закуската трябва да ви даде 25% от дневния прием на енергия… или иначе казано за една жена в активна възраст закуската трябва да не бъде повече от 500 калории, пише Блиц.

Закуска, която да ви дава достатъчно енергия, но едновременно с това да ви помага да отслабнете – това е желанието на всяка жена. Ето каква трябва да е закуската ви, ако смятате да отслабвате:

Никога не ограничавайте и не пропускайте закуската, и не я заменяйте с кафе на крак или с няколко блокчета шоколад.

Избягвайте преработени храни и рафинирани захари – без бисквити, шоколад, вафли, кифлички и кроасани. Ето няколко блестящи идеи за перфектна закуска в режим на отслабване:

1. Чаша чай или кафе, филийка пълнозърнест хляб с шунка/пушена сьомга, авокадо или яйце

2. Овесени трици или ядки, или семена чия с нискомаслено кисело мляко и шепа плодчета (банан, ябълка, боровинки)

3. Семена чия с нискомаслено кисело мляко и шепа боровинки

4. Купичка с плодове и чаша прясно изцеден фреш от грейпфрут

5. Смути от спанак, аспержи, банан, киви, горски плодове, семена от чия

6. Мюсли със сушени плодове и нискомаслено кисело мляко

7. А ако се събудите от вълчи глад към сладко, то тогава използвайте сладката рецепта на фитнес инструкторката Кайла Итсинес – протеинов шейк с фъстъчено масло и банан…. но след тази закуска не забравяйте да посетите залата за спорт по-късно през деня.