Дони отслабна с 25 кг за 3 месеца с диета на 1000 години!

Как отслабна Дони

Хот Арена разкри тайната за неузнавоемостта на Дони.  Той е известен с увлечението си по духовните медитации и благодарение на тях е успял да свали цели 25 килограма. Преди новогодишните празници Дони решил да изпробва древна японска техника за отслабване, която му била препоръчана от приятел. Тази техника датира от повече от 15 века.

„Правех упражнението по 5 минути на ден и не се усетих как се стопих. Ефектът наистина е невероятен. Трябва да не се приема храна след 17 часа и да се пие по чаша хладка вода на всеки час и половина“, твърди Дони. Не всички обаче му вярват. Според познати Дони е заклет вегетарианец и заради това е успял да свали килограмите за три месеца.

Става въпрос за хранене със сурови храни. Това не само ще ви избави от килограмите, а и ще прочисти тялото ви.

Първото и основно правило е да се консумират поне 75% сурови храни. Това означава, че те не трябва да са преминали през никаква топлинна обработка.

Има хора, които консумират изцяло сурова храна и се чувстват перфектно, така че не мислете, че това е невъзможно.

Към диетата със сурови храни се включват зеленчуци, плодове, семена, зелен фасул, грах, пълнозърнести храни, сушени плодове и сушени зеленчуци.  Позволени са и морски водорасли, пресни зеленчукови сокове, непастьоризирани плодови сокове, кълнове и разбира се много вода.

Към режимът на хранене може да включите и сурови яйца, млечни продукти, непатьоризирано мляко и ядки, но без сол.

Освен това ексцентричният певец изпълнява ежедневно и едно упражнение на известния д-р Фукуцудзи, при което се заема една поза в продължение на 5 минути, при която човек губи излишното от масата си и остава само необходимото.

Поза доктор Фукудзи

Ето това е въпросната поза, която е спазвал Дони.

Навийте кърпа с дължина 40 см, така че да получите дебелина от поне 7 см. Завържете я, за да не се разгърне. Трябва да се получи сноп. Поставете я хоризонтално зад кръста, малко под пъпа, докато сте в легнало положение върху гладка повърхност. Раздалечете краката на 20 см един от друг. Вдигнете ръце нагоре и допрете палци. Стойте 5 минути в тази поза. Пуснете хронометър или аларма, за да сте сигурни че са минали точно толкова, съветват от doctorbg.net.